Alla inlägg under maj 2012

Av Hanna - 20 maj 2012 22:46

  Hittade detta när jag kika runt på nätet och tycker att det är så sant... Lev varje dag som att det vore den sista och skapa inte onödiga problem i onödan utan lev och älska livet.....

Av Hanna - 20 maj 2012 22:43

 Vad tycker ni om detta barnrum skulle ni kunna tänka er detta till era barn?? Själv tycker jag att de är urläckert...

Av Hanna - 20 maj 2012 22:39

  Vet någon vad man kan hitta en sån här spegel någonstans... Tacksam för svar=)

Av Hanna - 19 maj 2012 10:58

    Det var en varm sommardag den 4 juli 2009 jag och min sambo bestämde oss att åka ut till hans mammas land vi hade så roligt spelade kub och drack lite vin mm. Sen åkte vi hem jag tog en dusch och bestämde mig för att gå och lägga mig! Men när jag just skulle somna så ringde min telefon klockan va lite efter 12 på natten, de va min moster som ringde och sa att de hade hänt en fruktansvärd sak jag sa vad e de då?? Din mamma är död va fattade inte riktigt blev helt stum och kroppen började att skaka och fick inte fram ett skrik i början men sen kom allt!!! Hon sprang upp till oss och tröstade och pratade jag fråga henne vart är Viggo mammas hund lugn hanna han är hos grannen men vad händer med honom sa jag va fortfarande i chock fattade nog inte vad som hade hänt och gör de nog inte än idag.. Men idag är viggo på ett jättefint lantställe med höns och katter så han trivs som bara den..  Och än idag så känner jag saknaden av att krama henne bara prata i telefon med henne och lyssna på musik mm. Men de bästa utav allt var att hon fick komma ut till havet den kvällen men kom aldrig hem igen!! Du är så saknad älskade mamma!!

Av Hanna - 19 maj 2012 10:24

Av Hanna - 19 maj 2012 10:00

Hanna heter jag och är 29 år har tänkt att börja skriva här om allt möjligt känns att de kan behövas ibland att få ut sig lite saker!! Men ska skriva lite nu om min som som föddes den 5 feb 2011 skulle egentligen ghar kommit 16 jan men han stannade kvar in i de sista!! Jag och min sambo hade valt att han skulle heta Anton men när vi väl låg på förlossningen så ändrade jag mig och sa att han skulle heta Noel och min stackars sambo hade inget val än att bara aha ok jo men Noel e ju fint, känner mig lite elak av att bara slänga ut mig de just när man skulle föda!! Är glad för de idag för han är en Noel och inte en Anton!! Idag är han 14 mån redan och pratar och går för fullt, känns som att han kom till världen igår så tiden går så fort, nu till hösten ska han börja på förskola och lära känna kompisar och lära sig saker de ska bli kul för honom!! ha nu en bra lör alla/Hanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hanna heter jag och är 29 år bor med min underbara son på snart 2 år och min sambo och våran hund!! Kommer att skriva om allt möjligt ska bli kul att se vad ni skriver om!! Kram.. Följ mig gärna på instagram bara inredning.. coopycaaten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noelsåklart


Ovido - Quiz & Flashcards